Det är först när man ger upp som det blir nåt nytt.

Nu är jag uppe på Peace & Love!
Vi åkte tidigt imorse, redan klockan 5 pga. jobb. Liiite tidigt för min smak faktiskt.
Jag ska försöka ta det så lugnt som möjligt eftersom jag är sjuk, men jag är helt säker på att det kommer bli en fantastisk vecka ändå (fast jag inte står längst fram på alla konserter...).
När jag kommer hem så hinner jag vila i två dagar och efter det är det dags för Putte i Parken! Det ska bli helt underbart det också.
Ett stort plus är ju att det är så nära hem, det tar bara tio minuter att gå hemifrån mig (typ 6-7 minuter för normala människor kanske, hehe...)
Nu ska jag äta lite choklad och svara på mejl. Hoppas ni får en lika rolig vecka som jag kommer ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0