1177 - skaffa trevligare personal tack.

Blir så arg och ledsen när jag bara får spydiga svar när jag ringer 1177 och frågar vad jag ska göra när jag har svårt att svälja och att andas när jag ligger ner. Väntade först i telefon i 40 minuter och när jag väl kom fram och förklarade hur det står till så fick jag bara "ta värktabletter och drick mycket" till svar. Jo tack, så mycket förstår faktiskt jag också, men det är ju SVÅRT att svälja. Det funkar liksom inte så bra att dricka mycket då. Det enda jag ville var att få råd och stöttning när jag ringde, kanske nåt tips på hur jag kan göra för att kunna sova trots att det är svårt att andas när jag ligger ner, inte bara kommentarer som får mig att känna mig som en idiot och nån som ringer i onödan. Är det konstigt att bli orolig och rädd när man har svårt att andas eller?

Äh, ska försöka sova halvsittandes denna natten också så mår jag säkert bättre imorgon. Ville bara avreagera mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0