Mister, can you tell me where my love has gone? He's a Japanese boy. I woke up one morning and my love was gone, oh, my Japanese boy. Ooh, I miss my Japanese boy.

Nu har jag startat en underblogg där alla Japanrelaterade inlägg hamnar. Nu innan resan så kommer det väl vara mest funderingar, bilder på sånt som ska fixas, drömmar och planer. Kanske nån konstig japansk youtubevideo.
 
Idén med bloggen är ju att den bloggen ska uppdateras massor när jag väl är i Japan så att mina nära och kära (och ni andra som är intresserade) får se vad jag egentligen pysslar med.
Förhoppningen är att jag ska dela med mig av så mycket bilder som det bara går, även för min egen skull.
Som en digital dagbok, dvs. det som en blogg är till för!

Designen är inte klar än, jag håller på att funderar på hur jag vill att den ska se ut.
Antagligen blir det väl lite flygplan, Hello Kitty och sushi.
 
Klicka på min fina vän Tomoko så kommer du till min nya Japanblogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0