And I never forget nobody knows, nobody knows where we are now.

Egentligen var det tänkt att jag skulle vara ensam hemma till helgen för att mamma åker bort, men jag kände att jag helst ville hitta på nåt annat istället.
Jag slängde ut en förfrågan om att nån kanske ville ha besök av mig och fick svar direkt!
Summan av kardemumman (hatar det uttrycket så mycket att det är bra) blev att jag åker till fina Ida i Norrköping!

Nu sitter jag här, tre dagar innan jag ska åka, och är Supernervös. Fattar inte varför jag har blivit så mesig.
Antagligen för att jag inte har träffat nytt folk på evigheter.
Ja ja, vi ska iaf gå på loppisrunda, åka spårvagn och dra ut någonstans som jag inte vet eftersom jag aldrig vart i Norrköping. Jag hoppas verkligen, verkligen att Ida kommer tycka om mig och att hon inte mördar mig så jättemycket.

För att skingra mina tankar lite så ska jag vika tranor av papper som är 5*5 cm samt se på Sex And The City. Tänkte få lite inspiration till en grej jag ska fixa i mitt rum när det är tapetserat och klart.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: idasomfan

Haha, vad söt du är! Jag kommer inte att mörda dig! Men jag är supernervös över typ mat och sånt... Mamma sover borta väldigt ofta och jag äter typ aldrig frukost så vi har inga saker hemma! Vad äter du till frukost?! Tycker du om oboy eller juice eller nåt helt annat?!

2012-02-01 @ 15:14:43
URL: http://idasomfan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0