Över taken slocknar stjärnor vi inte visste fanns. Vi kan en del om ensamhet och håller i varann.

Nu har jag nyss kommit hem efter en trevlig kväll på stan.
Träffade Martin och Jordi från Nederländerna som jag mött via CouchSurfing. Supersnälla killar båda två! Tack internet för att du finns.
Det känns liksom roligt att träffa couchsurfare även fast jag inte har dem boendes här.
Idag vart det middag på Scores uteservering och imorgon ska jag träffa ett par italienare.
Om inte internet fanns så skulle jag nog inte ha en endaste kompis. Har bara en kompis som jag inte träffat via nätet eller genom någon annan och det är min bästa Angelica som jag gått i skolan med.
Utan internet kanske jag inte hade haft kontakt med henne längre heller. Hemska tanke.

Nu ska jag spela lite spel på Facebook och kanske se nån film. Martin tipsade om tvåan i Batman-serien men jag känner för nån riktig tonårstjejfilm. Lite lätt och förutsägbart liksom.


 
Jordi, (uppenbarligen väldigt förvånad) anni, Martin.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Fina JJ ord<3

2012-08-09 @ 08:10:56
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0