I kärrtorp centrum fick du din väska. Försökte skämta bort det hemska, men det gick sådär.

Nu är jag äntligen i Stockholm igen!
Kom hit vid tio och har hunnit med en tur till Västertorp där jag köpte en söt liten robot.
Nu ska jag snart ska jag ta och gå ner till Popaganda och se om det finns nåt roligt att se på, om inte annat så är det ju kul att titta på folk!
Borde kanske äta något också... Hoppas att de har något gott på festivalen.
 
Förresten så är äntligen utväxten blekt! Skulle fixat den innan jag åkte till Peace & Love i slutet av juni...
Såhär ser jag ut just nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅH SÖTAST <3
Hahah kul att jag bodde på Västertorp då. Kan man köpa robotar där?? :( :(

Svar: Ja! Det finns en liten kiosk där som man kan köpa bl.a. robotar! Himla smart istället för att köpa på typ Sci-fi-bokhandeln där robotarna är mycket dyrare. Vi får väl åka dit nån gång tillsammans ;) ;) ;)
beivor

2012-08-30 @ 22:33:10
URL: http://immacule.blogg.se/
Postat av: Malin Aurora

Jisses så söt du är!

Svar: Tack så hjärtligt!
beivor

2012-09-04 @ 10:25:08
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0