Det stavas R, Ä, D, S, L, A. Jag är rädd för allt, beredd på allt.

På tradera hittade jag en säljare som sålde bindis (såna som man sätter i pannan typ mellan ögonbrynen).
Kul tänkte jag och köpte tre ark för tre kronor styck!
När jag sen kollade igenom vad hon sålde mer så såg jag att hon sålde sjukdomar i form av gosedjur!
Typ bästa grejen liksom!
Jag gick in på coolstuff.se och tittade vidare där.
Bestämde mig för att köpa körtelfebern eftersom den fortfarande sitter i min kropp.
Plus att den är rosa och söt, hehe...
 
Efter att ha lagt den i varukorgen så tittade jag vidare och hittade kategorin demoex och där hittade jag en liten vattentät kamera.
Den hamnade i varukorgen den också. Kan vara kul att ha en liten kamera som man inte behöver vara så rädd om!
Tänkte mest ha den för att filma med så att jag kan träna på att göra fina klipp med saker jag vill minnas.
Såna videos som man kan kolla på när man saknar vänner och familj när de är långt borta (typ när jag är i Japan...).
 
Billigt blev det iaf. Om man räknar bort fraktkostnaden och att jag valde att betala på faktura så gick det inte ens på 300:-! Yay!
 
Här är körtelfebern, en av alla söta sjukdomar.
 
 




Och här är den lilla vattentäta kameran. Har inga höga förväntningar så jag är bara glad om den fungerar :)
 
Nu vill jag verkligen sova. Godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0