I don't want to spend the holidays on my own.

Vad heter du: Ida Andrea Estblom
Ålder: 20
Vad gör du: panikar
Vad längtar du till: lördag
Vad händer i helgen: ska se Veronica Maggio
Vad har du på dig: Lisebergkebabsåsfärgad MonkiT-shirt.
Favoritöl: jag dricker inte öl, men det är gott att lukta på väldigt mörk öl!
Vad blir du glad av: kompisar, Simpsons, pengar, musik, festivaler, klackskor och sånt.
Vad blir du ledsen av: bristen på allt som jag skrev ovan.
Vilken låt lyssnar du på nu: surret av datorn.
Vad dansar du till: inget
Nått någon inte vet om dig: jag är coolare än jag ser ut.
Hur svarar du i telefonen: ja hej det är Andrea/Anni eller hallå?
Gör du när du är kär i fel person: ingenting tror jag, jag är inte så kär och har inte vart det på ett tag heller.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 211:-
Var köper du dina matvaror ifrån? oj, det är inte jag som inhandlar matvaror, men om jag är med så är det väl Hemköp, Pekås, Konsum City, Coop Bergvik eller Maxi.
Vilken var den senaste filmen du såg? The Hitcher och den var inte bra.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa till Japan.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Serenades
När var senast någon stötte på dig? för nån vecka sen sa en gubbe (man 45+) "Mums!" till mig...
Vad åt du till middag senast? hönökakspizza med makrill i tomatsås på ena halvan och skinka på den andra.
Använder du huvtröjor? bara min LW-tröja
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? slänggungan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja verkligen.
Hur många syskon har du? inget alls
Är du blyg inför det motsatta könet? ibland, ibland inte
Vilken film kan du alla replikerna till? Simpsonsfilmen
När flög du senast? jag har aldrig flugit faktiskt.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? tre.
Pratar du några andra språk? engelska och liiiite tyska.
Diskar du din egen disk? nä, det gör diskmaskinen mycket bättre än jag.
Har du gråtit offentligt? ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja, en tatuering på min andra överarm och en septumpiercing (mest för att se om jag passar i det.)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nä, man delar väl?
Vad har du med dig in på bion? nougador och chips och nån god dricka, typ fanta wildberries.
Vem var din favoritlärare och varför? Helena Larsson.
Gillar du att flyga? det vet jag ju inte.
När sov du senast på golvet? hmmm, minns inte. 2009 kanske?
Gillar du din boende-situation? har precis flyttat så både ja och nej, mitt rum är ju liksom inte riktigt klart än.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika men helst tolv.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja jag gjorde det typ jämt när jag gick i skolan.
Vilken är din favoritfrukt? honungsmelon och päron och clementin
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21.....
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? stavning ja, grammatik nej.
Tror du på liv på andra planeter? nej
Tror du att Gud är man eller kvinna? jag tror att gud inte är varken man eller kvinna utan nåt helt annat.
Vad var det senaste du åt? B&J
Hur valde dina föräldrar ditt namn? vet inte riktigt, skulle heta Ida egentligen men när jag föddes hade jag massa svart hår så jag såg inte ut som en Ida så det blev Andrea istället och Ida blev mitt andra namn.
Gillar du senap? ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det blir nog bättre tillslut.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nä inte frivilligt
Tycker du om att krama folk? inte vem som helst och "bara för att" men gärna såna jag känner, då är jag väldigt kramig av mig.
Skulle du säga att du är trendig? nej
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ja ibland
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jesper
Vem är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? vet inte exakt för jag har iPhone och man ser ju inte riktigt, men jag tror det är från Fridan där det står "Funkar det om 30min ungefär? :-)"
Pussade dig senast? mamma
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Önskat att du var det andra könet: ja
Pryl du inte kan vara utan: kan inte välja mellan datorn och telefonen...
Tidningar du prenumererar på: Bamse, Kalle Anka och c:o och Elvis.
Du gör med 100 upphittade kronor: köper nåt fint, typ nagellack.
När grät du senast: ingen aning, sätter inte sånt på minnet utan förtränger det istället. Tror det var i början på sommaren.
Natt eller dag?: dag
Kaffe eller te?: te
Yngre eller äldre?: yngre
Finns det någon du ogillar starkt?: ja
Är du svartsjuk?: ja tyvärr. Olidligt.
Är du troende? Jag tror att alla behöver nåt att tro på för att känna nån slags trygghet.
Och så tror jag på Soranismen.
Har du blivit sövd någon gång?: nej.
Lever din mormor?: nej men jag önskar varje dag att hon gjorde det.
Har du varit med på TV?: ja nångång i bakgrunden typ.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?: tror inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0