Maybe you were the ocean when I was just a stone

Nu kommer ett litet tips till alla som letar efter ny musik att älska.
Du som har Spotify, gå in på "What's new" och klicka runt på lite olika album.
Gör detta varje dag, eller åtminstone några gånger i veckan, så ska du se att du hittar massor av bra ny musik!

Som tack för att jag givit er ett så fantastiskt smart tips, så tänkte jag be om tips från er.
Inte musiktips, men fototips.
Jag har så svårt för att ta snygga bilder på min tatuering och jag vill verkligen ha nån snygg bild på den.
Det dumma är ju att den sitter på insidan av min vänstra överarm... Ha gärna i åtanke att jag har en aning "gäddhäng" där som jag kanske inte vill visa upp för hela världen...
Det här är typ bästa bilden jag har och den är ju kanske inte den bästa. På den här bilden är den ju spegelvänd, men det kan man ju ändra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0