Klart man kollar sig i spegeln ibland, vore fint att ha en bulle på magen där fram. Ett litet liv som bliver större var dag och har samma efternamn som jag.

Imorrn ska jag boka tid hos Jessica på Moda för klippning och eventuell färgning eller blekning till nästa vecka.
Har ingen som helst aning om vad jag vill göra med håret just nu men jag ORKAR inte se ut såhär längre.
En "vanlig" frisyr passar liksom inte mig...
Men med tanke på att jag har ett så runt ansikte så kan jag inte ha för vad som helst...
Hjälp mig! Vilken frisyr passar mig? Vilken färg? Kort? Lugg?
Jag tänker inte ha någon mörk tråkig färg utan antingen vitt eller nån ljus rolig färg, typ lila eller rosa eller så.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Hellugg är så fint fint fint fint, och så älskar jag ljust hår med topparna färgade i något galet, som blått eller lila. Eller bubbelgumsrosa hår, det är drömlikt.

2011-10-27 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0