Hjälp!

Jag är extremt sugen på att åka på en egen liten Serenadesturné. Det vill säga att åka och se de fyra konserterna som Serenades har i här Sverige i början av december.
Enda problemet är sovplats och jag söker nu desperat efter någon vänlig själ som släpper in mig i sitt hem i
Malmö 2 december,
i Uppsala den 3 december,
i Göteborg 8 december samt
i Stockholm den 9 december.

Alla som känner mig vet att jag är helt tokig i Serenades och jag skulle göra vad som helst för att se dem.
Så du som bor i någon av städerna, eller känner någon som gör det, snälla låt mig sova hos dig några timmar.
Jag kräver inte mer än ett litet skrymsle med tak över huvudet, jag är tyst och märks knappt.

Hör av dig genom en kommentar här, skicka ett mejl till [email protected] eller skriv till mig på Facebook genom att söka på Anni Estblom.

Tack på förhand från ett desperat Serenadesfan.



Finaste Markus Krunegård och Adam Olenius.

Kommentarer
Postat av: isabella

hej igen :)

ahaa okej, det låter bra, du får gärna säga till när du provat :)

ja det vore trevligt, om tvbänken så vet jag inte riktigt än, hur mycket ville du ha för den?

ha det bra, puss!

2011-11-18 @ 14:54:31
URL: http://isabellabjergestam.blogg.se/
Postat av: Sorella - Blueberry Fingerprints

Jag hoppas du hittar soffor att bo pa ^_^.

2011-11-27 @ 11:01:05
URL: http://blueberryfingerprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0