Livet är mänskans bästa tid, man är först i kön till livet och döden.

Sitter just nu på tåget till Stockholm och mår så sjukt illa. Tror det är en blandning av hunger (restaurangvagnen är stängd pga personalbrist), åksjuka, resfeber och inandning av hårspray. Det sistnämnda är förstås mitt eget fel, men det är svårt att spraya håret på en tågtoalett utan att på något sätt få hårspray i munnen...
Det första jag ska göra när jag anlänt blir att leta upp mat (bara en timma kvar, bara en timma kvar...). Efter det hoppas jag att magen stillat sig så jag kan möta upp bästa, bästa Siri efter att jag lämnat väskan hos Annika på Söder.
Imorgon, äntligen, ska jag ta mig Kistamässan så fort jag vaknat för att förhoppningsvis vara en av de 500 första som kommer dit så jag får en goodiebag!
Men men, nu ska jag ta det lugnt och ignorera magen som vänder sig inifrån.
Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0