I know we could live tomorrow, but I know I live today

Just nu sitter jag och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik, avsnitt fem på säsong fyra som ni kan se här.
De tävlar mot Frank Andersson och Maria Wetterstrand och jag kan inte hjälpa att tycka att Frank låter ganska... Puckad... Eller lite full kanske? Vet inte om det är att han pratar långsamt och sluddrigt eller att han så gärna vill vinna...Kanske både och?

Eftersom jag är så bra på multitasking så mixar jag ihop en liten julklappsönskelista, planerar lite inköp (både till mig själv och till andra) samt trixar med en viss födelsedag som inträffar om mindre än tre veckor.
Om ni har lite tips på presenter till en blivande 18-åring så kan ni kommentera här, jag godkänner kommentarerna själv, så de kommer inte synas här. Ni behöver alltså inte vara oroliga att födelsedagsbarnet ska se det.

Imorgon tänkte jag att jag ska ta en tur in till stan och köpa mig något fint.
Om jag hittar denna så blir den min på en sekund!



Förresten, Astrid som hade kommenterat något, jag råkade ta bort din kommentar innan jag hann läsa den.
Tryckte på fel när jag skulle godkänna. Hoppas att du ser det här och att du kommenterar igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0