Gee whiz nearly killed me with a smile so ever softly.

Vad heter du?

Andrea Estblom

Var bor du?

Gamleby och Karlstad

Var vill du bo?

Stockholm eller Göteborg

Har du några smeknamn?

Anni

Har du någon favoritartist?

Lars Winnerbäck

Favoritband?

Kent, The Ark

Någon speciell favoritlåt?

Hjärter Dams Sista Sång

Vilken typ av musik föredrar du?

Pop/Indiepop/Rock

Vem är din bästa vän?

Vet inte faktiskt. Jag själv antagligen.

Civilstatus?

Singel.

Är du kär?

Nej.

I vem?

Ingen

Hur är den perfekta pojk-/flickvännen?

En jag kan lita på till 100%. Någon som älskar mig.

Nämn en sak som betyder väldigt mycket för dig?

Min familj och mina närmaste.

Vilken låt lyssnar du på just nu?

Utan dina andetag

Vad får den dig att tänka på?

Kentkonserterna jag varit på.

Vad finns på ditt skrivbord?

Skor, tidningar, lådor, ett kinesiskt solparaply och en massa annat smått och gott.

Är ditt rum stökigt?

Nej, bara skrivbordet,

Vad har du uppe på din dator just nu?

Safari, Spotify, Textredigeraren, Photo Booth, en karta över en lägenhet och Skype.

Har du tagit droger?

Bara alkohol.

Vad klarar du dig inte utan?

Sömn, mediciner och kontakten med mina närmaste.

Vad är det roligaste som finns att shoppa?

Kjolar, skor och solglasögon. Tror jag.

Nämn några personer du verkligen ser upp till?

Min moster bl.a.

Vilka sporter gillar du?

Ishockey, friidrott, längdskidåkning, skidskytte och alpint. Ser på ALLT när det är OS.

Nämn någon du hatar?

När folk gör sånt som mot mig som jag aldrig skulle göra mot dem och när folk tar mig för givet.

Står du alltid för dina åsikter?

Ja.

Vad gillar du att äta?

Matpaj, bandpasta, glass mm.

Och att dricka?

Cider, mjölk, bubbelvatten mm.

Nämn de tre snyggingar av motsatt kön?

Leonardo DiCaprio, Markus Krunegård, Jude Law

Det perfekta mellanmålet?

Ägg.

Kollar du på melodifestivalen?

Alltid.

Vad lyssnar du på när du är ledsen?

Det beror på vad jag är ledsen över.

Hade du det kul i helgen?

Verkligen inte. Sjukhus är inget att rekommendera.

Vad ser du fram emot?

Den dagen jag är tillräckligt frisk för att göra det jag drömmer om.

Vad ska du göra senare?

Borsta mina tänder och sen sova.

Följer du några TV-program?

Big Brother och Desperate Housewives.

Brukar du sminka dig?

Ja oftast. Då är det flytande eyeliner, mascara, ögonbrynspenna, rouge och läppstift som gäller!

Vad köpte du senast?

En kjol och en vit kofta.

Pluggar eller jobbar du?

Pluggar.

Biter du på naglarna?

Slutade på min tolvårsdag.

Vem ringde du senast?

Mamma.

Vem fick du senast sms av och vad stod det?

Moa - Min tvätt är klar om en halvtimme. Ta det då?

Är du nöjd med dina tänder?

Vill ha dem lite vitare, annars är de perfekta. Älskar mina tapptänder.

Vart skulle du inte vilja bo?

I ett hus på landet.

Vem skulle du vilja vara som?

Som den jag är när jag mår som bäst.

Vad vill du ha just nu?

Pengar.

Till sist... Vad skulle du göra om du ensam fick styra Sverige för en dag?

Se till att Lars Ohly blev stadsminister.


Kommentarer
Postat av: s

jag snor listan!!

2011-03-24 @ 18:48:25
URL: http://prinsvladimir.blogg.se/
Postat av: Selma

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 14:47:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0