Finally I've become the hunter, hunting for the love I am worthy of

I helgen var jag tvungen att åka in till sjukhuset för att jag mådde så dåligt samt för att jag inte hade sovit på länge.
Det slutade med att jag efter 55 timmar äntligen fick sova.
Såhär såg jag ut när jag hade varit vaken i 48 timmar, dvs 2 dygn. Ungefär här började jag få hallucinationer och jag kan meddela att det inte är så kul som det kanske låter. Saker rörde sig, blev mindre och större och innan jag fick min sömnmedicin vid nio så såg jag till och med saker som inte fanns.
Så, för att sammanfatta det hela. Var aldrig vaken såhär länge.
Det är farligt för kroppen och man mår absolut inte bra.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Varför var du vaken så länge då?

2011-03-24 @ 00:40:05
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: andrea

men ack mitt stjärnfall. det är inte bra att vara vaken så länge. love you.

2011-04-03 @ 22:25:34
URL: http://highergrounds.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0