Han räddade mitt liv en gång, nu räddar jag hans.

Åh så roligt att äntligen få lite kommentarer och extra besökare!
Jag blir glad i hjärtat av varenda en ska ni veta.
Idag har jag haft lite extra besök här på lilla bloggen eftersom jag är med på Elsas blogg idag!
Och med anledning av jag är med i hennes frisyrinspirationsinlägg med en bild på min rosettfrisyr, så har jag fått en förfrågan om att jag skulle tipsa om hur man fixar sin egna lilla rosett.
Jamen visst! Varför inte?
Jag ska se till att fixa en liten tutorial inom kort och innan det så får ni hälsa på min nya kompis.
Han är den tionde i min robotfamilj och också en av de minsta. Söt är han i vilket fall.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sorella

Så fin du ser ut, du ser precis ut som en anime figur :D. Alttså, stora ögon, söt... :P

2011-01-30 @ 12:59:22
URL: http://blueberryfingerprints.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Tack så mycket :D

2011-01-30 @ 14:01:07
URL: http://varprickigaplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0