Genom tunna tyger såg jag mera än vad man kan och ska.

Det här hittade jag på Karins Konstgrepp:


För länge sedan gjorde jag ett inlägg med ett smart tips: "Känner man sig osäker på sina inre kvaliteter är ett tips att googla sig själv. Inom citationstecken skriver man "Karin är" och www kommer berätta för dig vem du egentligen är. Lika trovärdigt som en spådam fast mycket billigare!"

Så, jag har googlat mig med både "Andrea är" och "Anni är"

Andrea är en mycket rutinerad modell

Papa Dee och Andrea är ihop igen

Andrea är fotograf/modell

Andrea är mamma

Andrea är en av få debutanter hos förlagen BODEN

Jag vet vilket vin som jag gillade bäst: Sant´Andrea är en charmör som kämpar sig svettig för att vara dig till lags genom hela måltiden och faktiskt slinker ner som en dans även sedan disken är undanplockad.

Andréa är väldens kanske mest otillgängliga människa

Andrea är en fantastisk människa på alla möjliga sätt

anni är ärlig

När Anni är på besök hos oss har hon lite svårt för att slappna av

Anni - Är såld!

Anni är rådjursren

Anni är professor i miljöekonomi vid MTT


Jaha, kul att veta mer om mig själv tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0