Dag 13 - Det här upprör mig.

Ni som läst min blogg innan vet säkert hur jag står politiskt och vad jag tyckte om senaste valet samt vad jag tycker om SD, så jag tänker inte gå in mer på det utan jag berättar om en annan sak som upprör mig.
Det jag tänker berätta om är folk som ljuger.
För ett tag sen blev en av mina bästa vänner helt förstörd då hennes pojkvän spridit falska rykten om henne.
Det handlade om att hon skulle varit otrogen.
Hon hade lagt ut pengar som hon inte fick tillbaka, hon blev av med jobbet och mår nu inte alls bra.
Jag blir så arg och förstår inte hur en vuxen människa kan göra så. Hur kan man ha samvete att förstöra någons liv?
Om jag skulle möta den där gamle pojkvännen så hoppas jag att jag har mod till mig att säga precis vad jag tycker.
INGEN ska behöva bli bedragen på det sättet som min vän blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0