If you want to live in Moominvalley, think about it and you're there.

Jag har länge gått och funderat på om jag ska börja samla på Muminmuggar från Muurla i emalj eftersom jag samlar på Arabias Muminmuggar i porslin, har typ 16 stycken...
Jag samlar ju även på Muminglas och hittills har jag fyra av de sex som kommit ut.
Ja, det jag skulle komma fram till är att jag äntligen har bestämt mig. JA, jag ska börja samla. Eftersom de är relativt nya så är det enkelt att samla ihop alla från början och därmed ha en komplett samling ganska fort (sen får man ju vara noga och köpa fler när det kommer nya såklart).
När jag väl bestämde mig för att börja med emaljmuggarna så tänkte jag även att jag köper julkulorna som kommit ut, så här är vad jag har beställt:


Fina va?! Jag tycker det och om ni vill ha likadana så gå in på Muminboden här!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jättefina och söta muggar. Lycka till med din samling! Kram.

2011-12-08 @ 11:23:52
URL: http://silverbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0