7.5.10

Idag har jag struttat runt i mina nya shorts från h&m som bara kostade 199:-!
Jag har städat hela lägenheten förutom mammas rum.
Plockat iordning, plockat ur / i / ur diskmaskinen och diskat det som inte fick plats, jag har vikt kläder och knökat in i garderoberna, jag har dammsugit tills dammsugaren gav upp, då fortsatte jag och sopade med en borste.
Jag har skurat, jag har bäddat rent, jag har plockat undan mina grejer som låg på köksbordet, vardagsrumsbordet och på hyllan under bordet. Jag har gjort rent diskbänken, fixat med grejer som står på micron, plockat undan alla smågrejer på tvättmaskinen...
Jag har alltså slitit hela dagen.

Det enda som behöver göras nu är att ta en titt i de kartonger från pappa som står på mitt rum samt att räkna matte och förbereda inför sista delprovet.

Imorrn kommer fina Natalie hit vid halv två,
sen åker vi med mamma ner till Vänersborg för att se Kristoffer Hedberg!

Här får ni en dålig iphonebild på mina nya shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0