6.5.10

Okej, jag vet att det går utför med min blogg när jag bara lägger upp webcambilder, men jag skyller på att min kamera än en gång är inne på lagning. Antingen får jag en ny eller så kommer jag kräva pengarna tillbaka.

Nu sitter jag iaf och drömmer om att åka till Finland eller Litauen.
Förhoppningsvis får jag moppen såld och får då ca 4000:- att göra något kul för. Kommer sälja den dyrare men jag måste ge pappa pengar som han la ut för lagningen...
Så, någon som är pepp på att åka färja med mig?

Ska fortsätta drömma ett tag till, sen måste jag sova för att orka med morgondagens städning och plugg.


Kommentarer
Postat av: tuntan

tror jag hoppar över städningen! ;)

2010-05-07 @ 15:58:24
URL: http://h0lmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0