3.6.10

Idag har jag gjort något jag inte trodde att jag skulle göra någon gång...
Jag har sökt in till gymnasiet!
Jag vet att det är väldigt sent, men förhoppningsvis finns det plats för mig ändå.
Mitt förstahandsval är Handel och administration på Tingvallagymnasiet (med inriktning turism, men det väljer man i tvåan) och mitt andrahandsval är Estetisk bild på Sundstagymnasiet.
Nu är det bara att hålla tummen för att jag kommer in!

Imorgon är det dags för slutprovet i Matte A... Jag hoppas och antar att det kommer gå bra och att jag kommer få minst godkänt på hela kursen.
Själva provet får jag skriva i fyra timmar och sen ska anteckningarna scannas in och skickas in till läraren.
Håll tummarna för mig!

Nu ska jag planera sommaren och se på tv, puss!


Kommentarer
Postat av: andrea

vad duktig du är!

2010-06-03 @ 21:32:10
URL: http://highergrounds.blogg.se/
Postat av: Tilda

Kul! Håller tummarna.

2010-06-04 @ 21:31:44
Postat av: JOHANNA

Lycka till det kommer säkert gå jättebra!

2010-06-06 @ 17:02:08
URL: http://johannamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0