26.4.91 - 26.4.10

Idag är det min födelsedag! Jag är, från och med 19.19 ikväll, 19 år!
I helgen har jag haft inte mindre än två kalas och jag har fått en massa fina presenter!
Här får ni se vad jag har fått:

Sjal, pärlhalsband och örhängen! (mer detaljerad bild finns längre ner)



Muminmuggar (sommarens exklusiva samt jubileumsmuggen), 400g vit toblerone, presentkort på H&M och Åhléns, fem skivor, senaste Harry Potterfilmen på dvd, rosor att ha i håret, tre böcker och världens finaste picknickfilt!
Jag fick även en superfin Hello Kittypyjamas av min fina mor, men den har jag på mig nu och har inte kunnat fota.
Jag kommer även bli bjuden på middag senare idag,
samt att jag kommer få väja en klocka som mamma kommer köpa till mig!
Plus att jag fick en massa pengar också!

gif creator
gif creator 



Närmare bild på ett örhänge och picknickfilten:



Jubileumsmuggen:



Sommarens muminmugg:




Helt underbara presenter, eller hur?!!!

Nu måste jag göra mig iordning inför middagen på restaurang Freden med pappsen.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis syster!

2010-04-26 @ 16:36:36
URL: http://supertilda.wordpress.com
Postat av: Johanna

Grattis i efter skott!

2010-04-26 @ 20:18:58
URL: http://johannamaries.blogg.se/
Postat av: Bella

Oj oj oj! Så många fina presenter. Själv fick jag faktiskt ingenting. Konstigt va? Kram

2010-04-27 @ 12:25:59
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0