Ännu en lista.

10 FAVORITER
Färg:
Lila, fast på kläder är det blått.
Mat: Pappas köttfärspaj.
Band: Kent
Film: Måste nog säga Simpsonsfilmen, den blir aldrig tråkig.
Bok: Syskonkärlek av Katarina von Bredow.
Sport: Gillar att titta på hockey och friidrott.
Årstid: Brittsommar.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Blåbär.
Tid på dygnet: Runt två-tiden tror jag.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad faktiskt! Har fattat bra beslut hela dagen, så jag är jättenöjd!
Smak: Brieost.
Kläder: Vit trekvartsärmad tröja, randig kjol och strumpbyxor.
Bakgrund: Biggest Loser.
Nagellack: Avskavt genomskinligt, borde nog fixa det nu, ska bara göra klart listan först.
Tid: 19.19
Omgivning: Vardagsrummet.
Irritationsobjekt: Att min fot har somnat.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nepp.
Brutit mot lagen: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner: Nej.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Katten.
Du tycker om: Frida.
Du inte gillar: Det vill jag inte berätta här.

2 VAL
Kaffe eller te:
Chailatte eller vanlig chai.
Vår eller höst: Vår såklart! Födelsedag, i2-marten, sol, vårskor, picknickar... Mmmm!

1 ÖNSKAN: Att det blir mitt år i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0