Mest en liten uppdatering.

Nu har jag lyssnat på Markus Krunegårds nya album och de är ju fantastiska båda två.
Imorgon åker jag till Örebro och låter honom signera albumen åt mig.
Det kommer bli fint att få se honom igen, det var ju ett par månader sen sist.

Idag har jag varit ute på Bergvik med mamma för att kolla på olika stereor med ipoddocka och på Ikea för att köpa doftljus och batterier.
Så nu sitter jag och fixar med sparkonto och för över pengar och drömmer om en sånhär:



Nu ska jag fortsätta att må illa av all laktos som var i tårtan jag, mamma och Frida åt förut, samt att vara lite yr och huvudvärkig. Som tur är så är Filip och Fredrik på tv. Gôtt dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0