Idéer.

Idag känner jag mig som världens största idéspruta.
Jag har kommit på den bästa födelsedagspresenten till Kajsa,
en present hon kommer gilla mer än alla andra presenter i hela världen.
Jag funderar på en present till Cassandra och en till Frida.
(Varför måste ni fylla år så tätt?)

Jag har också den finaste idén för årets julgran!
Ifall ni inte vet så har jag en vit julgran som jag pyntar olika från år till år.
Jag har haft svart/vit/silver-tema och lila tema. Sen även nån blandning tror jag... Minns inte.

I år ska jag ha musikgran tänkte jag.
Pins, fotografier, gamla festivalarmband, skivor, låtlistor och plektrum. Kanske en signerad robot i toppen.
Snyggast kommer den vara.

Igår såg jag Markus och såhär såg han ut:


Kommentarer
Postat av: Siri

EN ROBOT! Låter toppen ju!

2009-10-23 @ 20:47:45
URL: http://multiplikation.blogspot.com
Postat av: Jenny

Dust it är världens bästa produkt :)

2009-11-06 @ 11:45:16
URL: http://edqvistjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0