LL igår, LL imorrn.

Vi sitter på tåget påväg till Göteborg nu,
tåget blir försenat för att de bygger om någonstans vid Stockholm.
Jag har slösat upp alla mina pengar på mat.
Mat från McDonalds, mat från Max, räkmacka här på tåget och lite såntdär.
Min budget rasar lite här, men jag får väl ta från det jag lagt undan till resten av månaden.
Allt ordnar sig.

Imorrn ska vi iväg till Brewhouse på konsert.
Lasse Lindh, världens bästa Lasse, ska få spela för oss precis som han gjorde på Nalen igår.
Det var en jättefin spelning, min födelsedagspresent från Cassandra.
Vi blev dock lite rädda när Lasse höll på att svimma...

Nu är vi i Hallsberg och ska stå still här i en halvtimma,
funderar på att lyfta fram Cassandras väska så jag kan låna hennes mobilladdare,
min mobil är nämligen döööd...

Har inte tagit nästan några bilder, Cassie har endel, så ni får se det senare.
Ring inte, skriv på msn istället.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0