Sommarens första tå-dopp.



Picknickade med två fina tjejer i solskenet.
Min picknick bestod av cider, två gula paprikor och mariekex som jag fick av Tilda.
Doppade tårna i vattnet, i klarälven för att vara exakt.

Tidigare idag så var jag hos farmor med pappa och Annika.
Min faster var också där, hon bjöd på efterrätten, en maräng-glass-bär-tårta.
Innan efterrätten fick vi kycklingpaj och köttfärspaj (min favoriträtt, mmm...).

Inte nog med att jag fick mat och efterrätt, jag fick min efterlängtade pippitröja!
Min födelsedagspresent från min fina farmor som stickat den åt mig.
Mjuk och go och fin och alldeles, alldeles underbar. Perfekt!

Nu på kvällen har vi fixat med stora träramar med nät på.
De står nu upp på balkongen och vi har fäst dem vid räcket, men det är fortfarande lite kvar att fixa med.
Katterna fick gå ut och nosa lite iaf, det är inte långt kvar tills vi är helt klara.
Här är Musse och Jönsson.


Kommentarer
Postat av: tilda

mysigtmysigt

tycker om dig

2009-05-31 @ 21:19:31
URL: http://supertilda.devote.se
Postat av: andrea

fint var det <3

2009-06-01 @ 14:42:39
URL: http://popapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0