Makalöst!

Idag klockan tre, så märkte jag att jag hade fått sms.
Det var ett sms från Makalös, ett telemarketingföretag.
Det stod att de ville boka in mig på en introduktion imorgon, (idag) klockan fem.

Jaja, jag stressade dit, till Ahlmarkshuset, och mötte en tjej på typ 25 utanför som hade världens gulaste tänder. Hon sa att hon också skulle dit, så jag väntade på henne medan hon rökte klart.
Vi gick upp, väntade i ett kök tillsammans med ungefär 15 andra.
Sen fick vi gå in i ett rum med en kille som hette något på S... Minns inte vad.

Vi satt och lyssnade när han pratade, vi fick ställa frågor och sådär, presentera oss själva och vad vi har att ge Makalös och sådär, han visade en powerpointpresentation, allt gick finfint.
Sen fick alla svara på en individuell fråga, jag fick argumentera genom att sälja en badboll till den där killen som var säljledare (jobbigt att jag inte kommer ihåg vad han heter...).

Efter ungefär en timma och en kvart av alltihop, så ropade han upp en massa namn som skulle följa med honom ut, jag var inte en av dem...

Han kom tillbaka till oss fem som var kvar och sa att han ville ha tillbaka oss på lördag för att testa oss! Jag har alltså chans att få jobb!!!

Åh, det vore bra.



OCH! Ja Olivia, jag fixar en pin med Kent på.

Som en belöning till mig själv, så köpte jag kjolen jag länge längtat efter.
Alice från Monki.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas det går bra på lördag. Saknar dig min lilla sockertopp.

2009-03-06 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0