Kalejdoskop.

Idag har jag varit riktigt kulturell tillsammans med mamma och min moster.
Vi var på Muséet och kollade på ett par utställningar och åt mat.
Jag hittade massor av fina saker jag ville köpa,
men jag fick nöja mig med världens finaste speldosa och ett kalejdoskop.
Hittade en tajt svart kjol på Gina Tricot som jag inhandlade, ett basplagg som behövdes.

Men titta här så fint:





och så den underbara speldosan:



Jag tog ur den ur den lilla kartongen, den vart mycket tjusigare så.

Kommentarer
Postat av: Bella

Å, jag som alltid älskat kaleidoskop! Kram.

2009-03-28 @ 22:53:17
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: mumin

åå vad fint. jag saknar dig!

2009-03-31 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0