Aj.

Jag fick någon slags allergisk reaktion i lördags, vet inte av vad.
Det kliade på kinderna så jag höll på att bli helt galen.
Nu är gör det ont.
Dumt.



Det är större och blåare i verkligheten.

Förresten har jag fått funktionärsjobb på Putte i Parken, vi får se om jag får jobba innan eller efter festivalen, jag vill nämligen inte jobba när festivalen är, eftersom jag missar allt då.
Jag får reda på det i april, så håll tummarna för mig.
Jag har anmält mig att affischera för både Hultsfredfestivalen och Peace&Love också. Hoppas jag får göra det.

Annars är 5 festivalbiljetter fixade och betalda.
Fairfest i Vänersborg 11 april
Peace&Love i Borlänge 22-27 juni
Arvikafestivalen 2-4 juli
Hultsfredsfestivalen 8-11 juli
Putte i Parken i Karlskoga 29 juli - 1 augusti

Om jag har tur kan jag åka ner på Siesta! i Hässleholm sista helgen i maj,
och förhoppningsvis kan jag jobba på Way Out West i augusti och därmed få gratis festivalbiljett.

Nu återstår bara att köpa tågbiljetter till mig och Frida för att åka ner på Picknickfestivalen i Göteborg den 6 juni.
Måste kolla med Cassandra att vi kan sova hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0