Åh, snart är all bra musik på datorn.

Jag sitter och är sjukt laglig.
Jag för över album från min skivsamling till datorn,
för att senare ha majoriteten av alla låtar på min ipod lagligt.
Känns fint tycker jag!

Annars har jag idag hunnit vakna upp i Kristinehamn hos min far,
gått till Netto och handlat laktosfri mjölk,
åkt hem till Karlstad,
sovit en sväng,
blivit väckt av mamma, kusin och morbror,
sett på tv, ätit mat och börjat föra över låtar.

Nu är ännu en Håkanskiva klar och jag ska fortsätta med nästa!

Kommentarer
Postat av: Bella

Nu är jag hemma igen. Jag har också fört över många skivor till datorn. Känns bra att vara så laglig. Kram.

2009-03-22 @ 23:07:03
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0