Jag som trodde Musse hade vita tassar...

Idag har jag jobbat från halv åtta till 14.45, efter det var det avslutning på Gripen och nu har jag äntligen sommarlov!
Gick och kollade efter skor, men de hade inte de jag letade efter.
Dock hittade jag ett par likadana, fast i svart modell, ska se om de kan beställa in de jag vill ha.
Efter det gick jag och mor och köpte baguetter på Sjökvistens och tog bussen hem.

Vi satt ute på balkongen med katterna och åt baguette, när jag lyfte upp Musse för att pussa på honom,
så var han alldeles grön under tassarna!
Den gröna fuskgräsmattemattan där ute måste färgat av sig.



Jönsson låg mest och var snygg.


Härmed säljer jag ett par Vans för 300:- och ett par Converse för 350:-.
Vansen är använda två gånger, Conversen tre gånger.
Såg likadana Converse på Bergqvist Skor idag och där kostar de 700:-.
Båda paren är i storlek 38, Conversen står det dock att de är 5½, men jag har ju 38, så jag antar att det är det.

Har även ett par brun/beiga Converse med likadant mönster som på det turkosa, fast mönstret är gult istället för rött.
Ska leta upp dem och fota dem också.
Skriv om du är intresserad!


Nu ska jag ta och äta gul paprika som min kära mor skurit upp åt mig,
samt hämta min dator för att fortsätta på min "Värmländska ord-lista".



Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0