Nu bär det av norrut!

Imorrn sätter jag mig på tåget 14.20 för att åka till Stockholm.
Jag är framme 17.31 och kommer vara ensam fram till 19.39 då min fina vän Kajsa kommer med tåget från Kalmar.
Så om nån vill fika är det bara att säga till!

20.42 åker vi till Piteå med tåg. Vi ska byta till buss i Umeå från 06.37 till 08.00.
11.40 är vi framme i Piteå!

Där ska vi hälsa på fina Jenny!
Vi ska.. Eh. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag vet att det kommer bli bra iaf!
Ska bli häftigt att få åka så långt norrut.
Självklart tar jag med lilldatorn, så ni som inte har mitt mobilnummer kommer ändå få tag på mig!

Om allt går som jag har tänkt mig så åker jag till Natalie på lördagen, är framme på söndagen.
Ni vet Natalie som Lasse parade ihop mig med?
Om det blir som det är tänkt så stannar jag hos henne några dagar innan jag åker tillbaka till Karlstad igen.

Här får ni en bild från Göteborg.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Natalie

hihih det kommer bli kul tror jag! :) <3 Hahah det var kul att Lasse försökte para ihop oss, jag vågade inte höra av mig, men endå stog vi och pratade med honom samtidigt utanför sen och då presenterade han oss, coolt ju! <3

2009-01-28 @ 00:17:55
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0