Mest om gårdagen.

Frida var här igårkväll och sov här inatt.
Så himla fint, min bästa vän.
Vi kollade datorn, pratade om sånt bara vi kan prata om och lyssnade på Kent.

Annars var gårdagen fin i sin helhet.
Göteborgspojkarna August och Tobias var på finbesök här i Karlstad!
Vi fikade, kollade runt på stan och åkte hem till mig en sväng.
Mycket fint.

Innan det köpte jag en klänning på någon slags outlet för 30:-.
Nu är det slutshoppat!
Ska beställa lite kläder och skivor i mars, men nu ska jag inte shoppa innan dess.
Jag får hålla mig inne så jag slipper frestelser helt enkelt.

Idag ska jag diska, städa på mitt rum och klippa tyg till rosetter jag ska sy.
Ska sy och sälja, det blir enklare när folk ser vad jag har för rosetter och tyger klara liksom.

Nu, vila ett par minuter, sen diska.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0