LW 12.12.09

I lördags var jag med min fina vän Ellinore på äventyr ända bort i Örebro.
Där såg vi en av de vackraste männen jag vet, nämligen herr Winnerbäck.

Förbandet Andreas Grega hade röstproblem och därför var det inställt,
så vi fick vänta till halv nio för att allt skulle börja.
När vi stod och väntade och blev tröttare och tröttare, så ser Ellinore plötsligt att en man med randig mössa kommer och går framför scenen. LASSE!

Så vi fick autografer och jag vågade faktiskt fråga om en kram. En ganska lång kram fick jag. Åh vad mysigt.
Precis då slänger Ellinore ut kommentaren "bjussar du på en till eller?" på riktig värmländska.
Såklart gjorde han det, men efteråt stod vi länge och undrade vart ordet bjussar kom ifrån och hur det flög in i Ellinores huvud...

Jag blev dock väldigt missnöjd med bilderna, ljuset var inte alls som jag ville.


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Finaste andrea jag vet - tack för allt!

2009-12-15 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0