30.12.09

Sitter och lyssnar på BD och peppar inför resan.
JA, ni läste rätt, jag ska resa igen!
Nu blir det till bästa Natalie i Östhammar, tjejen som Lasse Lindh tussade ihop mig med.
Jag SKA få fira nyår med folk och kunna göra mig lite extra fin istället för att sitta i soffan med myskläder.

Min (ibland alldeles för) snälla mor köpte tågbiljetter till mig igår och idag åker jag.
Kommer hem på fredag, har glömt bort tiden redan...

Nu sticker jag och håller mamma sällskap på hennes jobb, så får hon skjutsa mig till tåget sen.


Idag är jag helsvart ända in på underkläderna. Ska ha en lila jacka och vit halsduk, så fööör svart är jag inte.
Puss.


Kommentarer
Postat av: siri

du är bara allt för fin

2009-12-30 @ 23:31:37
URL: http://multiplikation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0