21.12.09

Tre anledningar till varför det för andra är bra att man är kort.
När man är på konsert kan man stå framför andra utan att skymma de som står bakom.
När man ska kramas så får man en såndär perfect fit,
kanske till och med få någon att lägga sin haka på ens huvud. Det är bland det bästa jag vet.
Om man ska pussa någon, eller viska i någons öra, så ser det sött ut när man får lov att stå på tå.

Anledningen till varför jag inte bloggat på några dagar är för att jag har varit på julmarknad på Liseberg
och på konsert i Stockholm.
Jag tog inga bilder i Göteborg och knappt några alls i Stockholm, vet inte vad det har blivit av mig.
Här är några från konserten iaf.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, Timo!

2009-12-22 @ 08:36:31
URL: http://eqologisk.blogg.se/
Postat av: linnéa

ååh, det är underbart att ha en pojke som är längre än en själv! ♥

det känns så gulligt på något vis, när man måste luta huvudet bakåt för att se in i hans ögon och han måste böja sig lite lätt ner för att kunna kyssa än.

nej, det finns inte mycket mysigare än det.

2009-12-22 @ 17:39:34
URL: http://nnneaw.blogg.se/
Postat av: lovisa

om man är kort lär man inte se någonting om en grym långing står framför en!! långa människor ser alltid. och så är långa så sjukt snygga med.

2009-12-31 @ 03:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0