En prinsessa på vift, som äntligen fått ro.

Här får ni en exklusiv bild.
Finaste Lasse sjöng ju för mig (och visserligen sex andra, men de räknas inte i min värld, hehehe)
ute på en gräsplätt utanför vårt hotell, så vackert, så fint, så underbart.
Saknar honom redan.

Nu är han i full gång med att producera Kristoffer Hedbergs nya skiva!
Jag ser verkligen fram emot den!
Det roliga igår var ju när Kristoffer kom fram till mig och sa "känner jag igen dig? det är väl du som är anni?".
Han sa att han förhoppningsvis kommer och spelar i Karlstad snart.

Jaja, ni ska få bilden nu iaf.



Det är fasligt vad jag bloggar idag, hoppas ni inte tycker det är jobbigt.
Imorgon drar jag till Karlskoga med Frida, hennes bröder, Tilla och hennes syster och Viggo.
Bodaborg blir det! Har inte varit där sen jag gick i sexan och har längtat dit sen dess.

Nu - nörda pet society, sen - sova.

Kommentarer
Postat av: tilda

inte alls jobbigt, tvärtom.

2009-04-12 @ 22:59:29
URL: http://supertilda.devote.se
Postat av: becca

åh kristoffer är så underbar! och lasse med förstås :D

2009-04-20 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0