Skoghall.

Idag har jag varit på Bilden och sen åkte jag ut till Skoghall för att träffa mina tjejor!
Det var Andrea och Elin som mötte mig, sen skulle vi hem till Julls, men då hade de sprungit och gömt sig och allt var kaos, men sen fann vi dem, Julls, Issa och Tilda alltså.
När jag skulle hem fick jag åka barfota på en pakethållare i mörkret när Tilda skjutsade mig på sin cykel.
Jag var livrädd.
På riktigt, jag har jättedåligt mörkerseende och såg nästan ingenting...
Anledningen till varför jag var barfota var att Andrea lånade mina skor eftersom hennes skor vart stulna i Julls trappuppgång. Knepigt.

Nu ska jag kolla klart på bilddagboken, sen ska jag ta nässpray och gå och lägga mig!
Till fredagen blir det Skoghall igen, stannar till söndag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: tilda

å ska du sova på skoghall på fredag? och till söndag?

varför säger ingen inget till lilla jag.

2008-09-03 @ 22:22:21
URL: http://supertilda.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0