Flytta?

Jag har egentligen ingenting att skriva nu.
Bara att min fina vän var här idag och myste lite och att jag tog mig i kragen och fixade lite med min Expedit-hylla. En sån från Ikea alltså. Nu är 7 av 16 fack sk. Kitty-fack. Plus att ovanpå hela hyllan är det Kittysaker också. Ändå tycks jag inte få plats med alla grejor, och då sitter jag ändå och längtar efter mer Hello Kitty... Knepigt.

Jag drömmer om att flytta till Göteborg och dela lägenhet med fina Lovisa.
Drömmer om att köpa bestick, tallrikar, dammsugare, badrumsgrejor, soffbord, köksmöbler, skurhink och mopp, byrå, hatthylla, hallmatta och massa sånt.
Jag har ju redan tre sängar, en hejdundrandes massa påslakanset, små bord, lampor, datorer, tv med inbyggd dvd, stereo, en stor bokhylla, tvbänk, (om jag får ta med den när jag flyttar, den är nämligen min och pappas, fast den står i mitt rum nu...) nattduksbord, pall/puff och lite hyllor.
Jag har också bullat upp med lite djupa tallrikar (de som kostade 1:-/st), glas, tekoppar, kökslampa och vinglas (fast jag dricker ju inte vin, men andra kanske gör, eh....).

Som ni ser så är jag lite förberedd iaf,
och jag bara längtar tills jag verkligen kan gå runt och leta efter alla de saker jag behöver!

Ååååh, ge mig en liten lägenhet och några att dela den med, för jag är nästan redo nu!

Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer
Postat av: evi

jag vill också flytta hemifrån och ha mitt eget och inte ha nån som behöver säga till hur man ska ha det!

fast jag är nog lite för liten för det,haha!

2008-09-05 @ 13:17:11
Postat av: Sofiiia

ÅH JAG VILL OCKSÅ VARA SJUTTONOCHETTHALVT!







Svar på kommentar: JAA! Jag kan ju sy en kjol istället för klänningen kanske? Det är ju lite lättare och billigare och så är det lättare att dy när man inte har tillgång till att mäta och nåla hela tiden!



2008-09-07 @ 21:23:48
URL: http://sofew.blogg.se/
Postat av: Bella

Det var länge sen jag tittade in till dig. Jag ser att du är helt redo för att flytta hemifrån. Jag flyttade när jag var 21 år. Lycka till.

2008-09-08 @ 23:19:51
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0