Uppdatering mest...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Det är bara två dagar tills finaste Hilda kommer och förgyller min helg,
i helgen kommer jag få träffa många av de allra finaste tjejerna i hela Sverige
och vi ska fika och fira och bara ha kul.

Jag behöver ha kul. Det är viktigt.
Den 4 november åker jag till Stockholm, mitt älskade Stockholm.
Då ska jag för första gången träffa Bella (!), se Lasse Lindh igen, bo hos finaste Siri,
sitta på ett pendeltåg och bara, Bara, tänka på mig själv. Härligt.
Det är sånt jag gillar, ta hand om mig själv, gå runt själv i Stockholm.
Det blir inte sista gången.

Åh, fina Stockholm. Fina tjejer i helgen. Lyssna på fin musik och skratta. Skratta jättemycket.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det ska bli kul att träffa dig och kanske du har tid med en snabbfika. Vi ses.

2008-10-23 @ 22:29:22
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0