Äntligen i Stockholm igen!

Hej!
Jag sitter hemma hos min finfina vän Siri och är hur trött som helst.
Kom hem rätt sent igår, men det fick det vara värt!
Hade tänkt att åka in till stan idag, eller Söder, men det får bli imorrn istället,
jag är helt enkelt för trött.

Ska strax hoppa in i duschen, sen gå ner och ta en macka eller nåt.
Siri slutar inte förrän vid halv fyra *suck*...
Men sen blir det mys!
Hon är en fin tjej, Siri. Helt galen, men på ett bra sätt.

Igår var det Lasse för hela slanten!
Satte mig på tåget 13.15, fick stanna i Degerfors i 45 minuter och var framme i Stockholm vid halv fem.
Väl där så gick jag och köpte en bussremsa, vimsade vidare till Sergels torg och mötte Robin.

Vi tog tunnelbanan till Medborgarplatsen och mötte upp fina Bella och hennes man.
De var jättegulliga och tog hand om mina väskor.
Efter det gick vi till Kafé44, mötte Olivia och hennes jättesöta kompis Elin.
Köade, träffade Amadeus, kom in, såg förband, väntade, väntade och väntade.

Sen kom han, Lasse med stort L. Lars Ola Lindh. Världens vackraste man.
Det var en underbar spelning och jag stod längst fram, såklart.
Han tittade oss alla i ögonen och delade med sig av sitt vatten och tog våra händer.
Det blev varmt, jag tog av min kofta, han tog av sin skjorta.

Vi svettades i takt allihop och vi log och skrek och sjöng och hoppade.
Det var en lycklig stund, verkligen.

Sen kom nästa fina stund. Jag träffade Edith.
Finaste, finaste och den mest väldoftande människa jag någonsin mött.
Hon luktade fint, mysigt och tryggt.
Jag klappade på hennes 0.9cm hår och hon var sådär snygg som bara hon kan vara.

Vi sprang (ja ni läste rätt) ut på gatan och letade efter en bankomat, jag hade inte lagt ner tillräckligt med pengar i min lilla väska. Ja, de andra väskorna lämnade jag ju till Bella...
Vi hittade en, jag tog ut pengar och vi sprang tillbaka.
Fina Edith och jag.

 När vi kom tillbaks, jättestressade såklart, köpte jag t-shirt och en poster som han inte sålde när han var i Karlstad.
Hittade en trumpinne också...
Han signerade t-shirten, min poster och min kamera.
Vi kramades hur många gånger som helst. Vackert. Underbart. Mysigt.

Resten av kvällen minns jag inte så bra...
Jag lyckades ta mig till Medborgarplatsen, möta Bella och få mina väskor, sätta mig på tunnelbanan mot Slussen, gå över till nån annan perrong, ta tunnelbanan mot Fruängen och gå av vid Väster-nånting.
Träffade min söta vän Siri, gick förbi robot-kiosken, kom hem till Siri, åt mackor, såg på Obama, borstade tänderna, gick och la mig, skrattade med Siri, pratade om hur man scrollar på nåns mage och sen somnade jag.

Blev väckt av Siri imorse med tanken i huvudet "hur ska jag orka gå runt på stan när jag är såhär trött?".
Bestämde mig för att stanna hemma istället.
Sen somnade jag om och nu sitter jag här.
Snipp snapp snut så var sagan slut.
Ungefär...

Jaja, jag ska försöka hitta nån bild på Siri så ni får se henne, sen ska jag vila en stund och sen blir det att duscha! Lova mig att ni kommer ha en fin dag, för det kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag såg i dina ögon att kvällen varit helt underbar. Vi ses. Kram

2008-11-05 @ 15:57:59
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: olivia

haha alltså vafan JAGVET!

2008-11-08 @ 21:02:56
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Jahaa, vad kul att du hittade mig i alla fall :D Msn är addad, puss!

2008-11-08 @ 21:36:23
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0