Jag älskar dig Frida, vad som än händer så finns jag här. Vad som än händer.

Jag lever. Jag finns.
Allt är bara så konstigt och uppochner att jag inte vet vad som händer egentligen.
Blogglusten ligger ungefär vid 1 på en 10gradig skala.

Hemska saker har hänt, fina saker har hänt.
Fina saker kommer hända men jobbiga saker också.

Det är dags att gå vidare, försöka vara stark och modig.
Inte ge upp, det finns andra vägar att gå.
Tro mig, jag vill inte ge upp nu, det finns för mycket att leva för.

Jag har vart på Lasse Lindhspelning, jag har träffat Siri, Edith, Olivia, Amadeus, Robin, Bella,
jag har varit på Kentsignering, jag har fikat, jag har skrikit, gråtit, tröstat, tänkt, gråtit ännu mer,
jag har haft det fint, jag har haft det tufft.

Jag ska på Lasse Lindh-spelning, jag ska se idolerna i MittiCity, jag ska på Timosignering och spelning,
jag ska på begravning, jag ska få hem fina flickor vid olika tillfällen, jag ska se Markus Krunegård,
jag ska till Riga, jag ska fira jul, jag ska fira nyår.

Jag ska få ett fint 2009. Det ska bli det finaste året på länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir att se dig här igen. Det är säkert som du säger, det kommer att bli ett fint år när det jobbiga ligger en bit bakom. Kramar.

2008-11-18 @ 22:34:54
Postat av: Sofia

Jag saknar dig.

2008-11-19 @ 18:30:05
URL: http://neverfantasize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0