Våren och sommarens planer.

Sitter och ser på tv i brist på annat.
Sabrina Tonårshäxan.

Febern har kommit tillbaka, tillsammans med ny snuva och halsont.
Panodilen börjar väl verka snart hoppas jag.
Så slipper jag ha så ont överallt.

Jag har en jätteglad nyhet att berätta!
Mamma har bokat tågbiljetter, så vi ska till Göteborg den 12 april!
Vem vill träffa mig då?
Jag ska nog gå mest med Cassandra, men ni andra får ju självklart hänga med!

Saker att se fram emot nu är alltså:
12 april - Göteborg med mamma
19 april - Kalas hos mig
26 april - min födelsedag som firas på Liseberg

1 maj - Träffa Klara
Maj - Eventuellt till Stockholm
Maj - Olivia och Amadeus kommer hit?

6 juni - Picknickfestivalen med Frida
27/28 juni - Peace and Love med pappa

18 juli - Lars Winnerbäckkonsert med Björk och mamma
31 juli - 2 augusti - Eventuellt Putte i Parken med Frida eller mamma

Någon gång i sommar - Stockholm med Frida
Någon gång i sommar - Stockholm med mamma och moster (bröllop också)
Någon gång i sommar - Stockholm med Tilda


Eller hur ser det mysigt ut?
Jag är så glad att jag har så mycket att se fram emot!!!

Må bra!
Puss!

Kommentarer
Postat av: hissflickan

jag vill träffa dig när du kommer hit!

2008-03-10 @ 15:40:21
Postat av: olivia

VAD HÄNDE MED BRÖLOPP I SOMMAR DÅ ?!

2008-03-10 @ 18:07:54
URL: http://pisssmyra.blogg.se
Postat av: klaraklara

iiii! jag är så pepppppp!

2008-03-11 @ 21:43:42
URL: http://superklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0