Magsjukan börjar gå över!

Febern har försvunnit och magsjukan är på bättringsvägen.
Dumma dagisbarn som smittar mig hela tiden.
Jag känner mig iaf bättre idag och ser fram emot en fullspäckad Ia-dag imorrn!

Vi ska ut till wåxnäs och kolla på Kitty-godisar.
Sen åka hem till mig.
Pärla pärlplattor och kanske armband.
Skriva brev.
Mysa.
Äta nachos.
Se på tv eller kanske en film?
Det får bli video då eftersom mamma lånar med playstationet till Birgitta.
Det kommer bli en jättebra dag med min favvotjej!

På tre vardagar (torsdag, tisdag och onsdag) så har jag fått hela 11 brev!
Helt sjukt roligt!


Jag har hunnit med att gå till tandläkaren i tisdags.
Han sa att om gluggen mellan framtänderna är ihop till nästa tandläkartid
så kommer jag då få en tid för att ta bort tandställningen!
Nästa gång jag ska dit är 13 maj.
Det ser lovande ut eftersom gluggen nästan är ihop idag, dvs två dagar senare.
Såhär såg det ut på kvällen i tisdags, redan då hade den gått ihop riktigt mycket!


I tisdags träffade jag två snyggebrudar!
Världens bästa Lisa och världens bästa Tilda!
Vi köpte glass och satte oss på golvet mellan Glitter och Din Sko och åt.
Vi gick runt i lite olika affärer, jag köpte solglasögon på H&M (vilken chock...).
Sen gick vi till Åhléns där Tilda köpte en Nic and the family-skiva.

De var väldigt kameraskygga båda två tyvärr...

Helt plötsligt blev jag jättetörstig, så vi gick till Mc Donalds där jag fick köpa vatten.
3 kronor för en liten mugg med vatten, helt sjukt!
Vi satt där en stund och pratade och sådär och sen mötte jag mamma på Hemköp,
handlade mat och åkte hem!

Nu ska jag äta lite våfflor och skriva brev, vi hörs!
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Prinsessanevi@bdb

Ge mig våfflorna tack!

2008-03-27 @ 17:31:03
Postat av: frida

mysdag med mig nästan hela dagen!!!

2008-03-28 @ 10:38:23
URL: http://fridah0lmberg.bilddagboken.se
Postat av: tilda

åh vad bra att du börjar må bättre

2008-03-28 @ 13:07:38
URL: http://supertilda.bilddagboken.se
Postat av: tilda

(L)

2008-03-28 @ 13:07:52
URL: http://supertilda.bilddagboken.se
Postat av: Bella

Jag ser ingen glugg alls. Jag har glömt att äta våfflor. Vilken synd! Ja du, det ska bli så kul att åka en vecka till Lissabon.

2008-03-29 @ 11:32:23
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0