Hela helgen!

Jag vet att jag inte har skrivit på jättejättelänge, men jag har inte haft lust helt enkelt!
Har vart upptagen hela helgen!
Massor av brasaker.

I fredags var jag ju på brudröj med Ia och Tilla på Tolvan.
Feministiskt självförsvar och fuldans bjöds det på där!
Sen sov ju Ia här över natten.
Jag gillar henne så himla mycket.
Hon är bäst i världen!

I lördags var jag på kalas för en 5åring och en 7åring på Skoghall.
Jättemysigt!
Fick träffa lilla Birka som är ungefär ett halvår, gossego är hon!!

Sen var jag och mamma hos moster i Skattkärr och såg på Melodifestivalen på kvällen.
Så himla synd att inte Sanna vann, jag tycker hon är så mysig och bra!

Igår träffade jag Tilda!!
Vi gick på stan en sväng och jag köpte hårsnoddar, en rosa tajt kjol med jättehög midja
och fika till mig och Tilda.
Munkar med choklad, kolakulor på och kolasås inuti.
Herrgud så goda de var!
Vi delade på en croissant med choklad och hasselnötter också. Ljuvligt säger jag bara!



Hon följde med mig hem och vi hade jätteroligt!
Vi gick ut för att blåsa såpbubblor, hoppa hopprep, skriva med gatukritor och ta kort.
Vädret var ju väldigt vårigt igår, till skillnad från vad det är nu...
Vi hann med att mysa lite inne också, ta kort och pärla pärlplattor.
Hon är väldigt mysig den där tjejen!

 

Ska träffa henne och Amanda på torsdag så vi kan lämna pengar till Älvan för Lisebergsresan.
Sen ska jag umgås med Amanda en stund.
Ska bli så himla skoj att få träffa henne!
Inte många dagar kvar nu.

Nu ska jag föra över musik till mammas usb-minne,
så jag kan föra över till Fridas dator och sedan till min ipod.
Krångligt värre, men det verkar vara den bästa lösningen på mina ipodproblem!

Ha en undebar dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: vildur

Jag älskar dig och förlåt för hur det blev med pengarna. förlåt så hemskt mycket om det gjorde dig ledsen.

2008-03-17 @ 19:32:19
URL: http://supertilda.bilddagboken.se
Postat av: Ellllla

Jag håller på med teckningarna, förlåt att jag är så långsam
kram

2008-03-21 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0