gästskrivning.

hej
jag heter frida holmberg, annis bästavän och tänkte gästskriva här.

idag har jag å anni varit på wåxnäs, men innan det var jag ute med min hund nisse i skogen. :)
på wåxnäs gick vi till en godisaffär med hellokittysaker (åh ja, jag är också beroende..) vi handlade för mycket sverige peng. sen gick vi till barnens hus och köpte självlysande stjärnor till mig :D sen gick vi till rusta å sen åt vi på börje kung.. <3

nu ser vi på let´s dance. ahah.. tina borde vinna

jag har ingen blogg så jag vet inte vad man borde skriva. men jag kan skriva några saker om mig själv:
*jag är vegetarian men är väldigt kräsen i maten,.
*jag gillar att titta på fotboll på elitnivå. jag älskar aik.
*jag har bott i skåne i 360dagar (när jag gick i 5an.) där av dialekten.
*jag har aldrig ätit ett big mac och kommer nog aldrig göra.. 
*jag tycker om min mamma jättemycket. hon är bäst. pappa med!
*jag älskar popcorn. det är mitt liv. älskar även pommes. 
*tvserier som desperata hemmafruar och prison break är något jag älskar. prison break är <3<3<3 '

jag vet inte vad jag mer ska skriva, eller joo, ANDREA ESTBLOM är en person som betyder mycket i mitt liv.
hon och tilla är bäst. <3

det var mysigt att få gästskriva
kramar Frida Karin Mohammad Ia Holmberg

image171
gamal bild, men hittade inte nån annan.. detta är då jag.
ps: ia93@bdb

Kommentarer
Postat av: amadeus

haha ni är söta!

2008-03-29 @ 16:05:46
URL: http://aaamadeus.blogg.se
Postat av: olivia

snyggfrida gästbloggar i snyggannis blogg .
kan det bli bättre ?
NEJ !

2008-04-01 @ 16:27:23
URL: http://pisssmyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0