Sommar!

Jag har tagit en liten paus från bloggandet nu.
Ska sommarjobba i 3 veckor framöver, börjar imorrn.
Ska vara med pappa och hjälpa till, 42 kr i timmen är ju inte helt fel.
Kommer tjäna ihop 3780 om jag minns rätt!

Det lär behövas eftersom jag tänkte åka ut och resa lite i sommar.
Bl.a. till Oskarshamn, Stockholm, Göteborg och kanske Gotland!
Sen går det ju åt mycket pengar på sommaren, glass, godis, dricka och sånt.

Det jag ville berätta nu är iaf att jag har varit hos min moster idag.
Där finns fyra av de finaste katterna i hela världen.
Nämligen Allis, Essie, Mini och Bullen!
Bilderna är tagna med min nyinköpta, finfina kamera vid namn Olympus µ [mju:] 1010.



NU ska jag se på tv, äta lite godis och titta vidare på bilddagboken, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Edith

Söta-söta-Anni-med-socker-på? <3

Jag ska ställa en fråga nästa gång vi är inne på MSN samtidigt...



nervös & patetisk

2008-06-18 @ 14:32:21
Postat av: hilda

kom till gotland sötis! och ta med dig massa sött folk! så kan vi ha picknick!:D

2008-06-19 @ 21:29:54
Postat av: andrea

du är kool anni! <3

jag älskar din blogg asso : D

puss :*

2008-06-21 @ 11:57:33
URL: http://popapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0