Äntligen!

Nu är rälsen borta ska ni veta!
Nu sitter en slags räls på insidan tänderna i nederkäken från hörntand till hörntand.
Den stör mig lite, men eftersom den ska sitta där i minst ett par år så vänjer jag mig väl...
Har fått en plastskena som sitter i gommen och den ska jag ha dygnet runt i en vecka,
men bara på nätterna i framtiden.
Känns alldeles tomt och konstigt, men jag vänjer mig fort skulle jag tro!



Jag och mamma firade genom att äta lunch på Kebab House idag,
första lunchen på uteservering denna sommaren!

Imorrn är det avslutning av bilden, eller, det blir ett uppehåll nu under sommaren.
Hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten under sommaren också!
Sen ska jag och min fina vän till Älvan på "grillfest".
Det blir riktigt mysigt!

På onsdag ska jag till frissan och på torsdag ska jag och Frida baka inför den stora dagen!
Den stora dagen är alltså på fredag, så vi åker till Göteborg och Picknickfestivalen!!!
Ska träffa Lovisa, Hanna, Cassandra, Sofia och förhoppningsvis en massa fler!
Vi åker hemifrån vid nio på morgonen och är hemma runt tio på kvällen.

Åka tåg, bara jag och Frida.
Lyssna på musik, hinna en tur på stan, titta på folk, fika och mysa.
Jag känner på mig att det kommer bli underbart.

Hoppas ni får en lika bra vecka som jag förhoppningsvis kommer få!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Klara

Svar: Jo jag har en hel del ;). Alldeles för mycket! Jag har ingen bild på allting men det skulle jag kanske kunna fixa. Är du också kittyfan? :)

2008-06-02 @ 23:07:49
URL: http://kramklara.blogg.se/
Postat av: Klara

Svar: Jo visst kan jag det ;). Tror att jag kan lägga upp den till helgen! skulle vara kul om du kunde göra likadant!

2008-06-03 @ 17:39:30
URL: http://kramklara.blogg.se/
Postat av: sara

men guu' va fint juuuuuuuuuu :D

2008-06-14 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0